And don't you dare say we can just be friends

2010-03-08 @ 21:35:54   people

snygga människor.
hey. idag började jag halv två men stack till skolan typ kl tolv istället. skulle träffa bessi inna jag började och hon hade hål så det var najs. hon fyller ju år idag med!!! grattis :D så vi stack till willys och köpte glass som vi satt och åt innan vi började. för gott måste jag säga. sen hade jag bara två lektioner! gooott. stack ner till stan och fikade med mirre. eller jag bjöd henne på fika. fast ändå inte, var skyldig henne pengar för en presnet. haha. var där ganksa länge och chillade. sen hem till henne och chilla lite till. haha. nu sitter jag hemma och tränar lite på gitarren. går inte bra asså, men jag ska klara det. ska typ gå och lägga mig snart. är trött.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback