We'll play this symphony of sympathy

2010-07-01 @ 00:03:41   people







mina och mirres bilder.
hey. ja, vad har hänt i dagarna. var på fästingshörnan med Lisa, Thilda och Mirre någon dag här. har inte koll på dagarna riktigt. men det var riktigt trevligt och mysigt. köpte pizza och bara chilalde påååååååååå't. sen satt jag, mirre och thilda vid en trappa och snackade lite så trevligt. sen hem.

igår var jag på stranden en stund med mirre. brände ryggen. sen teorikurs med linn. det sööööög. ville bara sova ocg var skit varm med. träffade mirre igen på kvällen. hyrde film, paranormal activity. sjuke läskig ju :O sen sov hon här med. jag skulle upp typ klockan sju och tvätta -.- asjobbigt. men sen åt vi asgod frukost med ägg och bacon! gjorde mig i ordning och sen mötte Tina på stan idag :D gick runt massa och chillade på färsningen att tag och snackade. och nu kom jag nyss hem från bio. såg ecplise! asbra verkligen!! :D lätt bästa av twilight filmerna. tvåan sög ju...
Puss

Kommentarer
Thilda:

Tycker jag fick in en snygg pose på den där sista bilden... ;) Men mys vid fästningen!

2010-07-01 @ 01:15:30
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback