Soon I'll be gone

2010-06-04 @ 17:08:13   natur


Kan ju inte säga att det blev så mycket pluggande för mig och linn igår. chips, ostbågar och harry potter lät lite bättre asså. blev även lite kickande med fotboll ute i solen! jobbigt kan jag säga. Mangel på kvällen med. trevligt var det :D sket i sista bandet dock. neverstore var det. tror inte det var så många som stannade kvar XD stösta bandet med men skit samma.

just nu sitter jag och chillar med en kopp kaffe och lite glass. för gott. spelade brännboll på gympan idag med. jag sög. nej men det var kul. idag har jag ingen aning vad jag ska göra. det suger lite. vill göra något. det är fint väder.

Kommentarer
Lovjo:

Vad fin bild :)



Vi hade också brännboll idag, jag tror jag skrek nästan hela tiden, tror jag blir lite för inne i spelet... =(

2010-06-04 @ 17:26:46
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback