Nej jag vill inte gå på återträff och återträffa dig

2010-06-07 @ 21:58:13   random

weheartit.
nu orkar jag verkligen inte plugga mer matte. har provet imorgon men känner att det får gå som det går. orkar verkligen inte. hahaha. men kan det mesta tror jag :) sen efter skolan ska jag och linn på teorikurs. lite segt men det ska nog gå bra. sen ska jag färga mirrlos hår. kommer naaaaaajs. tror jag ska sova snart asså. är helt slut. jobbade jättelänge igår och komhem typ elva halv tolv på kvällen. stressigt var det med. men det gick bra. så bara en vecka kvar i skolan sen är det loooooooooov. för najs. sista veckan kommer gå snabbt med. göteborg på onsdag med linnso också! kommer bli spännande ;) åh längtar till sommaren nu.
Puss

Kommentarer
Linn Jiii:

Me likiliki

2010-06-14 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback