Look what you've done to yourself

2010-06-28 @ 18:07:18   natur


yo. sitter på mitt rum och dricker kaffe och chillar på't. har varit hemma hos lisa en stund idag. satt lite ute i solen mne det var sjukt varmt så gick in efter ett tag. har bara chilalt och typ inte gjort något alls men det är najs. libo skulle iväg och träna så jag cyklade med och följde henne ner XD hahaha. sen hem. för fult. men jag var så snäll! skulle köpa en foudi idag men orkade inte cykalde ner till stan så tar det imon eller nått. mne får se vad jag gör senare idag. varmt är här i alla fall. känner dock för att kolla på film ikväll och äta goooooooooodis.
Puss

Kommentarer
Lovjo:

Åh vad vacker bild.

2010-06-28 @ 18:21:27
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback