Dying from the inside

2010-06-13 @ 14:00:57   people

äh dä ä schnöggt.
hej. började dagen igår med att tvätta lite! sen frågade jag mirre om hon ville komma över på lite kaffe och sjäääääälvklart ville hon det. hahah. så satt där och snckade och chillade lite. på kvällen gick vi en lite promenad och chillade ute aslänge. lite para och skit med. hahahahha. idag ska jag städa lite. ludvig sticker snart så jag blir ensam hemma hela dagen. lite sad. vi skulle ju laga mat men blir nog inte så idag.får göra det själv istället. haha. sen idga kommer Lisa hem med! :D:D:D det är galet. men nu måste jag städa så jag hinner med något mer idag.
Puss

Kommentarer
miranda:

sååååsjuuktskabbigbild XD på mig iaf XD

2010-06-13 @ 14:28:14
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback