Världens mest långsamma kollaps

2010-07-06 @ 11:55:08   isabelle

mmm söt.
hej. inte skivit på några dagar men jaja. har varit på standen en dag pch stekte. najs var det. sen har jag även jobbat, ätit glass och kollat på film hemma hos jennifer. igår var ag på stan med olivia och lite andra männiksor! det var trevligt :D men sen gick vi hem till henne och spelade amped! helt sjukt vad bra vi var igår :O hahahha. kom aslångt. åh för kul är det! måste spela det sen asså. men nu ligger jag i min säng och  väntar på mirrlo. ska ta lite kort och sånt typ. sen är det körteori för mig och kaaaaaaaaaaanske Carolina Wallin Perez! hoppashoppas. dör annars. men nu ska jag plocka upp lite på mitt rum så man kan vara här inne.
Puss

Kommentarer
johannes:

Du, den kollaps-intro'en din virker kjent... Er det fra Sãkert ? Har hatt den strofen i hodet siden albumet ble utgitt i 2007.. Dener genial. Takk !

2010-07-17 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback