Smoke 'em if you've got 'em

2010-07-01 @ 17:14:05   isabelle


hej. jag håller på att dö av värme. tog nog på mig lite för mycket kläder idag för det var inte så varmt innan men nu är det galet. men det är najs. så idag har jag vart på stan. köpt en foundation, rouge och en rouge borste. gick runt lit epå hm sen med och provade bikini men bajs att det inte finna nåkgra fina kvar. Linn frågade sen om jag ville komma hem till henne och dricka kaffe och självklart gjorde jag det :D hahah. så där satt vi i solen på baksidan och chillade! bestämde att vi ska till Göteborg imon med! najs. på vägen hem hämtade jag äntligen mina böcker till körskolan, var lite seg med dom asså. hahaha. får la ta igen all läxa nu då. men nu ska jag laga mat och sen fixa mig lite och sen dra till Modekungens nya affär här i varbreg :D asnajs!! invigning och allt. ska bli trevligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback