Det är så jag säger det

2010-07-21 @ 13:39:24   random

weheartit.
hey. sitter nu ensam hemma och lyssnar på håkan! ska snart gå och duscha tänkte jag. sen kanske sätta mig ute en stund och chilla typ. vet inte riktigt vad jag ska göra idag. tänkte sticka ut och springa innan men det böev inte så. kanske gör det senare idag om jag orkar XD hahaha. lite lat sådär. sen får se. nu måste jag nog gå till tvättstugan snart.

igår åkte jag och pappa till göteborg och lämnade in min mobil. fick en ful lånemobil så länge. men den funkar. trodde jag. haha. när någon ringer eller jag ringer så hör jag inte vad den personen säger. dom hör allt av mig men jag hör inte dom. lite cp. har en annan mobil som jag kan ha istället tror jag. får se om den funkar :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback