We’ll all stay skinny cause we just won’t eat

2010-01-05 @ 21:54:56   natur


nu sitter jag hemma hs mirre och geekar med min dator! hahaha. tag med den för vi skulle fixa lite saker. naaaaajs. innan idag var gt hemma hos mig och vi fixade till hennes blogg design. kollakollakolla. sen stan i sinnes snövädret!!! hahaha. köpte hårfärg till mirre. så färgade jag mirres hår. asfint blev det :D:D och nu istter jag hääääär. lyssnar på gedda musik. hahaha.

imon ska jag upp tidigt och följa med familjen till Halmstad. min bror flyttar dit imon :( poooooooh. sen kanske jag ska vara med olivia. om vi hinner XD haha. får åka tåg hem själv. bajs. om vi nu kan åka för det snöar asmkt. jaja, nu ska jag inte vara så osocial mot mirre.
Puss

Kommentarer
Victoria:

fräck bild :D

2010-01-06 @ 00:51:11
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback