Now, who's with me

2010-01-09 @ 23:54:10   allmänt

igår var jag med mirre. mys var det. promenad och sen blev det att mirre sov här. kunde typ inte sova heller. jag somnade typ kl 5 :O cp var det. haha. vaknade tjugo i ett. jobbigt. sen typ städade jag på mitt rum och massa saker typ. satte in LP spelaren på mitt rum med! det blev najs. varit hos mormor och ätit och sånt nu. så nu är jag mätt och trött. ska snart sova! är astrött.

imon är det sista dagen på lovet och då ska jag ill göteborg! ska på konsert på kvällen. ENTER SHIKARI!!!!!! galet. åååh asnajs ska det bli. har lyssnat på setlistan och allt med så jag är aspepp :D:D
Puss

Kommentarer
Anonym:

åh, enter shikari är grymt nice!!!!!! :D:D:D nååågon är ju avis :D

2010-01-10 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback