You keep me from breaking apart

2010-02-04 @ 15:01:00   allmänt

slutade typ halv tolv idag så efter skolan stack jag och linn till willys och handlade mjölk! det var också provsamkning av dom nya ballerina kexen. asså det var det godaste kexen jag har ätit!!! ballerina kladdkaka heter dom. galet var det. så fick man kaffe också och det blev typ hundra gånger så gott att doppa kakan i kaffet. mmmm. köpte varsitt paket XD haha. för gott. sen hem och göra pannkakor. gott. fick öven mina bilder idag!! asnjas är dom. så ska sätta upp dom nu innan jag ska dra till fotot.
Puss

Kommentarer
Ebba:

Jo jag mår bra ^^



Skönt att sluta halv 12!

2010-02-04 @ 15:06:55
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback