We are caught in the fame

2010-02-07 @ 14:17:00   allmänt

igår kväll blev det pizza hemma hos linn. jag var sjukt hungirg. hahaha. men gott var det. fast jag var lite säsmt för jag la pizza kartongen i min cykelkorg och när vi sen kom fram så hade allt glidit av pizza och låg i en hög XD haha. men det var gott ändå! chillade lite där och sen hem. somnade typ dirket när jag kom hem.

just nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska skriva på min ipod touch som ska beställas hem idag! :D jag och mirre har sutti och snckat i telefon aslänge och försökt komma på vad vi ska ha. det är omöjligt. namnet är ju ganksa najs men ändå kul att ha något annat typ. men jag tror vi kommer på varsitt bra sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback