Seeing things through water

2010-02-11 @ 19:10:46   allmänt

hey. har inte skrivit på ett tag kanske men jag har inte varit hemma så mycket känns det som. men igår fick jag min ipod :D:D:D den är asnaaaaaaajs!!! sitter ochlyssnar på den nu och chillar typ. tror det blir så hela kvällen, eller lite oc. har varit på fotot idag med och fotat Linn och Matilda. dom gjrde massa fina gymnastik saker. synd bara att jag sög på att ta... men aja det löser sig. sen chilla hemmåt med bessi! hade bara en lektion med så efter den stackj jag och linn till stan och sen gjorde vi pannkakor. sjukt många. åt upp alla.

igår var det gitarr! askul var det. hade den gamla läraren med så det var najs. och detta året är vi bara tre med så man får lite mer plats i alla fall. sen då öpnnade jag min ipod och fixade massa med den!!! eller ah hjälpe mirre lite med! haha.
Puss

Kommentarer
BESIANA MAVRAJ:

haha, ah jo issa du är ALLTID klar först ;)

2010-02-11 @ 19:35:29
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
BESIANA MAVRAJ:

hahahhaha - alltså hon är ju för jävla söt - värsta takt känslan om man tänker efter - men fööör jävla kul! hahah får damp! :D

2010-02-11 @ 22:50:46
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
BESIANA MAVRAJ:

men alltså jag menar att det är så mycket smak så de blir lite för mycket eller så! ;D BTW, har nästan ett helt nytt paket här hemma som vi kan glufsa i oss i morgon ;)

2010-02-12 @ 18:49:10
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback