I can't go on without your love, you lost, you never held on

2010-02-15 @ 00:09:12   people

bara för människan är snygg.
nu är klockan mycket och jag ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt. har plockat upp på mitt rum så nu är det fint här. bakade även en kladdkaka som vi fikade med här hemma. sjukt god var den. skulle varit med mirre mn det blev lite sen typ så vi sket i det.

imon är det skola. börkar halv två men ska dra dit tidigare och träffa bessi! hon har typ håltimma så vi ska chilla lite hade vi tänkt. blir nog najs. sen bara två lektioner. ska även sitta i sekretariatet imon också. sjukt längsen men  jag tror det ska gå braaaaa. nej nu ska jag sova. godnatt.
Puss

Kommentarer
Victoria:

Är det okej att jag använder bilden i din header till ett inlägg om bra bloggar? :)

2010-02-15 @ 18:12:35
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
linn J:

han är för snygg, fattar inte avrför all tycker jag är dum ihuvet när jag säger det :(

2010-02-15 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback