For what it's worth

2010-02-08 @ 22:45:59   random

från fikan med mirre i lördags. galet.
ganksa najs dag idag! skola från halv två till tre. följde med linn till willys, däör blev det att köpa en Ben&Jerrys. haha. random. tack linn. hem och äta sen iväg och träna med mirre, det var najs. hem igen och duscha och sånt. sen det bästa, OC och Ben&Jerry. fööööör najs. har kollat typ fyra avsnitt idag. jag hatar dock däör jag är nu. fast det som är jobbigt är över nu så det är najs.

Imon är det den värsta dagen. börjar åtta och tio och sluta kl sex. jag hatar det. typ inga raster heller med. usch. men hoppas dagen går ganksa snabbt i alla fall. kan hända att min ipod kommer imon!!! :D yaaaaaay! askul. nu ska jag borsta ina tänder och gå och lägga mig.
godnatt.
puss

Kommentarer
miranda:

haha, det är bara som det ser ut XD nyduschad och utsmetat smink....säger bara actions :P men tack ändå hahaha XD

2010-02-09 @ 17:12:04
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Victoria:

muuums :D

2010-02-09 @ 18:48:37
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback