When the light hits your eyes it's telling me I'm right

2010-12-11 @ 16:09:16   isabelle

ser ut som sjuke bitchen.
yo. har nyss duschat och sitter nu och chillar. känner mig lite hungrig men vi ska la äta senrae antar jag. har varit och jobbat idag med. skulle inte gjort det egentligen men fick ta ens tid idag. ganske chill att det bara var tre timmar men det var fett jobbigt. fick ingen paus och fick rulla själv hela tiden. jobbigt. men jag ska la snart göra mig i orning lite och så och sen blir det nog att jag sticker till Clara en stund för att fira henne. ska jobba imon med så får la dra hem tidigt. åh måste måla mina naglaar med. eller nej jag skoja. då måste jag ta bort det imon igen... åg det sög ju. hatar verkligen att vara utan nagellack.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

men sluta va så snygg.

2010-12-15 @ 21:33:56
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback