River en vacker dröm

2010-12-10 @ 17:21:24   natur


hej. har nyss kollat på dagens julkalander. fett bra. var i skolan idag. gjorde inte så mycket där. håller på med ett julkort i flash. asfint asså. åt i skolan. mathilda det cpbarnet hällde asmkt grillkrydda på min mat!!!!! ville inte gå tillbaka med tallriken för det var fett pinsamt att slänga så mycket så jag lät den stå kvar... hahhaa. gjorde nog inte så mycket. sen hem och baka massa lussekatter med mamma. asfina. har inte smakat än men måste göra det snart. måste till stan med men vet inte om jag kommer hinna! lite panik sådär. men det löser sig nog. det har varit en ganksa chill dag idag ändå. lite fint. nu ska jag fika.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback