Horisonten är nån annans konstruktion

2010-12-12 @ 21:48:11   people

bilder från igår. coooooolt.
hejhejhej. det var jättetrevligt hos clara igår. bajs att jag skulle jobba dagen efter, ville ju följa med till stan. aja, nästa gång antar jag. men det bjöds på två drinkar och lite tilltugg. asgott. sen eftersom jag och Thilda ägde på musikquizen så vann vi varsin drink till! fett go. asgryma var vi. menmen, sen fick jag cykla hem i kylan själv.. ashalt var det med. men det gick ganska bra.

idag då har jag varit duktig och jobbat. i typ två timmar fanns det inte tt skit att göra. alla bara gick runt och gjorde ingenting. men det var ganska chill ändå. sen blev det liiite stessigt. men fick sluta lite tidagre ändå! slutade och träffade lite folk på donkne med. trevligt. pappa hämtade mig och då stack vi ut och övningskörde. det gick fett bra!! körde till affären och lite till. i rondell och massa. sen körde jag hem med och in på gården. fett elit. hehe. efter det s har jag chillat lite med Tina. mysig var det. adventsfikade lite. sen gick på promnad. fett kallt. nu ska jag chilla lite och sen nana.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback