Well you built up a world of magic because your real life is tragic

2010-08-09 @ 16:27:49   isabelle

gaaaaanaksa gammal bild. men långt hår. haha.
hey. idag blev jag väckt av pappa klockan kvart i ett. fattar inte hur jag kunde sova så länge. men är inte trött nu i alla fall. kom också på att jag sov likadant hela natten typ. eller jag vet att jag låg på ett sätt och sen vaknade ag likadant. hade asont i kroppen XD hahaha. lite fail. menmen. har kollar gossip girl nu och dricker kaffe. ska snart göra mig i ordning och sen kloxkan sex ska vi till mirre och äta och gratta hennes syskon :) trevligt! så nu ska jag hitta något att ta på mig och fixa mig. vill göra något fint med håret men jag suger på det XD alla i gossip girl har alltid så fina frisyer men det är omöligt att göra så. hahaha. någon gång ska jag klara det. intressatn. jaah.

asså jag vill ha massa nya kläder. just nu hittar jag verkligen inget alls ag kan ha på mig. hahaha. men ska köpa massa saker när jag får min lön tror jag. vill ha massa höstiga kläder. längtar verkligen till det. lite så mörkt ute, sitta på cafe och dricka kaffe och ha massa stor halsdukar och sånt :D så mysigt! sen längtar jag också till ag och mirre ska till london!! :D om det nu blir av... måste nog kolla på det nu. men det kommr bli naaaaaaaaaaajs!
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

jag vill mää ha nya kläder :O.. känns som att jag bara kar kläder sen 2007 eller nått x)

2010-08-13 @ 11:45:11
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback