Stjärnorna finns här

2010-08-04 @ 18:40:27   people


hej. mår bättre idag, är bara lite förkyld typ. så inte så farligt. satte klockan på tio idag, snoozade ett tag och det slutade med att jag gick upp halv tolv. hahah. fattar inte, gör så varje gång. men gorde mig i ordning och cyklade ner till stan. mötte thilda och sen gick vi till blådörren och drack kaffe! myyyyysigt. gick lite på stan, la undan ett par skor och en kjol. ååh vill ha kjolen :D ah, skorna med :D för najs. vill till göteborg med och köpa massa kläder. hittade massa fina skjortor där. det är najs. men efer stan cyklade jag till morfar på mat. det var gott. sen glass. gott. nu är ag hemma och ska städa lite här hemma tänkte jag. mina föräldrar kommer nämligen hem imon så då måste det vara fint! hahah. ikväll ska jag vara med mirrlo!
Puss

Kommentarer
olivia - fotoblogg:

gött :) du får visa bild på skorna och kjolen sen!:D

angående att bilderna inte fick vara över 8MB.. det var det som var problemet x) haha taaaack<3

2010-08-04 @ 23:18:14
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
olivia - fotoblogg:

haha tack issa :D<3

2010-08-05 @ 23:19:35
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback