I have no idea

2010-08-28 @ 13:04:10   random

weheartit.
hey. första skolveckaan var klar då. inte för det var en hel vecka men den var seg. haha. igår var det chilldag i skolan i alla fall. fast fick lite damp. började 8.10 med en tre timmarslektion. tänkte inte dar på den fäör jag orkade inte och den suger och vi gör inget på den. haha. men åkte dit och vad händer då, jo ingen lärare. daaaaaaaaaamp. kunde börjat halv tolv istället för 8.10. det sög lite. menmen. hade bara en lektion kvar sen, ag och linn gjorde inte ett skit. satt och lyssnade på radion. det var najs. åkte hem och chillade och sov i typ någon timma. sen kom tina! vi gick ner till stan och köpte godis och chillade. snackade massa och så. mysigt.

nu sitter jag dramför tvn och kollar oc. har nyss ätit frukost med. gooott. ska snart göra mig i ordning och så. sen får jag se vad jag gör. skulle till göteborg idag med mamma men det blev inte så :( lite synd. måste köpa massa saker.

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

täääck:)

men jag får inte klart en sak o det är att "kommentera" knappen är vit!-.-

2010-08-28 @ 19:27:06
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
BESIANA MAVRAJ:

nej men åh.. tänkte för att på måndag slutar jag 11.20 + att på tisdag börjar jag 10.50 (vilket skulle betyda mysfrukost) men nu går ju inte det :( vi får ta och kolla våra scheman så vi är någon dag båda slutar relativt tidigt :)

2010-08-28 @ 22:20:40
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
OLIVIA - FOTOBLOGG:

sv: jadu, ska vi leka i veckan så kan jag visa dig alla knepen?;) <3

2010-08-29 @ 14:29:58
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback