Wildwood flower

2010-08-22 @ 15:08:02   allmänt

hey. vakande för typ en halvtimma sen. inte okej. haha. men var la ganksa trött tydligen. igår jobbade jag i alla fall på dagen. hade inget att göra sen men jag och broder stack ner till stan och mötte några. jag och elin fick docl bara sitta vänta massa för at dom var så sega. men det blev bra tillslut. stack ner till stenbrottet och chillade. har träningsvärk (?) därifrån. fick bära sjuuke bänken med julle. asså den var astung. hahaha. ösregnet kom och man blev blöt och äcklig. stack tillbaka till stan sen och var på sakuras ett tag. träffade jina där och då skulle jag precis dra så hon följde med mig. kom till någon random fest. kände två presoner. hahaha. var inte där så länge för kolckan var ganksa mkt när vi kom dit. haha. så gick hem sen och sov. men det var en rolig kväll :)

idag har ag ingen aning vad jag ska göra. nu tror jag att jag ska kolla på gossip girl lite. swn göra mig i ordning. kanske baka idag igen. det är för gott. tydligen ska jag ut och köra odag med. tror dock inte det kommer hända men får se. hahaha. och på tisdag börjar skolan igen -.- palla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback