Somebody said you got a new friend

2010-08-12 @ 22:40:41   isabelle


Det blev ingen kapten röd igår. fett sad. ville verkligen se han igen! menmen, han kommer igen :D han borde släppa nytt snart! men bullbak böev det! asgoda blev dom med. både vanlij och kanel gjorde vi. Sen cyklade jag och mirre hem till jennifer och kollade film. kollde på den vampires suck. den sög. hahahaha. smästa jag har sett. kollade lite på en annan random film. stängde av den.  cyklade hem sen i mörkret. lite läskigt. men det gick fint.

Idag har jag jobbat. gick braa! ganksa kul idag med. fick vara i köket så det kan bero på det. fick slutade lite senare och sen fick jag skynda mig sjuuuukt mycket. skulle möta Catrin i stan på en fika. så cyklade dit efter jobbet, sleten som jag var. haha. eller var hemma först och duschade och så. men fikade på espresso house ett tag och sen gick runt på stan tills hennes buss kom. så nu har jag kolalt på gossip girl och nu tänkte jag läsa min bok agf har fått lånat av mirre. L.A Candy. den är najs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback