They told me how I should be

2010-04-03 @ 13:22:11   isabelle

mirres bild. Kreta 08.
yo. nu sitter jag på mitt rum opch gör typ inget. ska snart göra mig i ordning och kanske hjälpa till lite med maten eller nått. igår kväll blev det en ganksa lång promnad med mirre och sen hem till mig för att chilla. det var najs. var astrött. haha. sen idag när jag sov så ringde min mobil två gånger och väckte mig. inte kul. man kan inte ringa så tidigt. fick damp. sen ikväll får vi gäster sen får vi se vad vi gör. hoppas något kul i alla fall.
Puss

Kommentarer
shnögg:

\/ aldrig!!!!!

2010-04-04 @ 20:48:57
olivia - fotoblogg:

skit fin bild issa!



sv: joo men ellerhur ska bli blond snart igen :D

2010-04-05 @ 01:12:15
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback