Oh, one last thing before I go

2009-12-28 @ 13:47:10   natur


halloj. jag fattar inte vad som händer, jag sover typ till tolv och ett varje dag. idag vaknade jag kl ett. det är sjukt. sen fick jag damp, jag fick ett sms men hittade inte min mobil, så låg den under madrassen (?) cp, ja. sitter nu dricker lite kaffe och ska snart klä på mig! är asförkyld och det suger. ska nog gå ut sen och ta lite kort, det var längesen. ska försöka få med någon ut!

igår var jag med mirre, fixade lite saker. hihih. och sen hem till mig och chillade med youtube klipp på kenny och åt ben & jerry! för najs var det.
Puss

Kommentarer
Miranda:

GALET NAJS :D

2009-12-28 @ 16:55:48
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback